Bra klagomål

Hur gör man ett klagomål?

Packa varorna väl så att paketet tål transport och hantering (du kan även använda originalförpackningen som är mer miljövänlig). Bifoga även detta ifyllda formulär Klagomålsformulär.

Om du inte har en skrivare kan du maila oss formuläret eller skicka en handskriven beskrivning av felet. Se till att ange ditt ordernummer.

Vart ska jag skicka de returnerade varorna?

Vi har en returadress i alla länder. Du behöver inte oroa dig för den höga kostnaden för att returnera varorna till vårt centrallager i Slovakien. Omvänd logistik tillhandahålls av leveranstjänsten Packeta. Varorna du skickar till vår returadress kommer att vidarebefordras av Packeta till vårt centrallager i Slovakien.

Leveransland: Sweden

Packeta.de
92888698 - oekokapseln.de
Schloßplatz 2
086 48 Bad Brambach
Germany

 

Retur av varor med post/bud
Du kan också skicka varorna med post eller bud, direkt till lagrets adress: NajTrade sro, Hroncova 1, 040 01 Košice, Slovakien.

Vänligen skicka inte paketet som postförskott. Försändelser som skickas som postförskott kommer att nekas. Vi rekommenderar också att du försäkrar paketet.

Letar du efter något annat?

Du hittar den fullständiga texten av klagomålsförfarandet här.

Våra kontakt- och faktureringsuppgifter hittar du här.