• Recensioner 1Zpresso X-Ultra Pacific Blue - kaffekvarn

Recensioner 1Zpresso X-Ultra Pacific Blue - kaffekvarn

Letar du efter 1Zpresso X-Ultra Pacific Blue - kaffekvarn produktrecensioner?
Hittills har den här produkten fått betyget 4.9 av 5 stjärnor av 7 användare. Nedan hittar du recensioner och erfarenheter från riktiga användare av 1Zpresso X-Ultra Pacific Blue - kaffekvarn.
1 999,00 kr
Exkl moms: 1 599,00 kr
Inte längre tillgänglig

Liknande Produkter

Produktrecensioner 1Zpresso X-Ultra Pacific Blue - kaffekvarn

• Betygsatt till 4barista.ro
Biro
19.05.2026
Perfekt, riktigt roligt...
Perfect, distractiv chiar...
• Betygsatt till 4barista.hu
Máté
18.04.2026
Jag hittade den här kvarnen efter att ha sökt igenom otaliga bloggar, videor, artiklar och webbplatser. Jag blev inte besviken, den maler snabbt och exakt, är praktisk, ser bra ut, är enkel att montera och underhålla. Efter första användningen är det omedelbart uppenbart att den inte alls är dyr, den är väl värd priset.
Számos blogot, videót, cikket és weboldalt átfésülve jutottam el ehhez a darálóhoz. Nem kellett csalódnom, gyorsan és pontosan őröl, kézreálló, jól mutat, könnyen szédszedhető és karbantartható. Az első használat után azonnal nyilvánvaló, hogy egyáltalán nem drága, bőven megéri az árát.
• Betygsatt till 4barista.ro
Andrian
19.03.2026
Den känns premium, och den är värd priset, den gör ett bra jobb, jag är nöjd, jag rekommenderar den.
se simte premium, si isi merita pretul, face buna treaba, multumit, recomand
• Betygsatt till 4barista.cz
Radek
07.11.2025
Fantastisk kvarn!
Enkel och närvarande finjustering. Malar presso ganska snabbt :)
Úžasný mlýnek !
Jednoduché a přítom jemné nastavení. Poměrně rychle namele presso :)
• Betygsatt till 4barista.sk
Verifierad kund
28.10.2025
+ Material av hög kvalitet
Snabb slipning
+ Kvalitný materiál
Rýchle mletie
• Betygsatt till 4barista.sk
Verifierad kund
27.08.2025
+ enhetlig slipning
lätt och kompakt
brett slipområde
känns bekväm i händerna
högkvalitativt material för delar
- magnet på tanken som ofta faller ut
handtaget sitter inte tillräckligt hårt, så du måste vara försiktig så att det inte faller ut
ergonomi
Kvaliteten matchar det pris som marknaden erbjuder, det är bekvämt att använda den utanför huset, men tankens och handtagets magnetiska fäste kan förbättras. På grund av detta blir slipningsprocessen svår eftersom du ständigt måste se till att de inte faller ut.
+ rovnomerné mletie
ľahký a kompaktný
široký rozsah mletia
príjemne sa cíti v rukách
vysoko kvalitný materiál dielov
- magnet na nádrži, ktorý často vypadáva
rukoväť nie je dostatočne pevne držaná, preto si musíte dávať stále pozor, aby nevypadla
ergonómia
Kvalita zodpovedá cene, ktorú trh ponúka, je vhodné ho používať mimo domu, ale magnetické upevnenie nádrže a rukoväte by sa dalo vylepšiť. Kvôli tomu sa proces mletia stáva náročným, pretože sa musíte neustále uistiť, že nevypadnú.
• Betygsatt till 4barista.cz
Verifierad kund
05.12.2024
+ Ultimat malning
Mycket snabb även för espresso
Robust
bit av mekanisk leksak
- "magnet"
"storlek"
förmodligen lite skavd färg vid magneterna
Kvarnen är en kvarn i absolut toppklass. Den kan mala så fint och snabbt. Jag hade en Hario mill slim (eller vad det nu är exakt) tidigare och den jämfört med den här är faktiskt makalös. Både i tid som en trabant vs ferrari samt konsistens av malning.

Nackdelarna i citat är ganska subjektiva. Den har stora händer och espressokvarnen måste hållas riktigt kraftfullt. Det sätter upp mycket motstånd. Och du behöver bara hålla i den övre delen. Om du håller den längst ner kan den rotera i greppet och eventuellt koppla bort den magnetiska anslutningen. Den är bra, men jag måste ha ett bra grepp med tassarna för att den inte ska ramla av.
och samtidigt snurrar du inte med mjukheten upptill. Och färgen kommer förmodligen inte att hålla om man blandar då.

Sammantaget är det dock den bästa kvarn jag någonsin haft. Och förberedelserna är en absolut glädje.
+ Ultimátní mletí
Velmi rychle i na espresso
robustní
kus mechanické hračky
- "magnet"
"velikost"
pravděpodobně se trochu ošoupe barva v místě magnetů
Mlýnek je naprostá topka na mletí. Tak jemně a rychle dokáže namlet. Měl jsem předtím Hario mill slim (nebo jak to přesně je) a to v porovnaní s tímto je vlastně neporovnatelné. Ať už časově jako trabant vs ferrari tak jěností tak také konzistentností mletí.

Zápory v uvozovkách jsou spíšmoje subjektivní. Má velké ruce a mlýnek na mletí espressa je třeba držet fakt silou. Klade slušný odpor. A je třeba držet jen horní část. Když se drží u spodní tak se v záběru může pootočit a možná i odpojit magnetické spojení. Namelu to v pohodě ale je třeba to na moje pracky dobře chytit aby neodpadl
spodek a zároveň jste si netočili s jemností nahoře. A barva pravděpodobně tím šoupáním pak nevydrží.

Celkově je to ale nejlepší mlýnek co jsem kdy měl. A příprava je naprostá radost
4.9/5
7 recensioner
6
1
0
0
0
Skriv en recension
Ditt namn:
Din recension:
+

Betyg:

Recensioner från våra kunder
Trustpilot reviews
Reviews 69 • Excellent
4.9
more reviews
Flair PRO 2
Auktoriserad säljare
Wacaco, Cafelat, Flair och fler
Specialiserad återförsäljare
support före och efter köp
EU-leverans
leverans till alla EU-länder
Varor i EU-lager
vi skickar från vårt eget lager
Fri frakt inom EU
för beställningar över 2 300,00 kr